Fiberby 2020

Onsdag d. 24. januar
Rapporterer Torben (Kasserer i ABA)

Ugen er gået godt på Amagerbrogade. elektrikeren er i dag ved opgang 224 hvor kabelbakker er etableret. Jeg mener vi har al føring til lejlighederne på plads. Jeg får besked i god til inden de skal ind i lejlighederne for at etablere stik. Gravearbejdet er nu ved hjørnet Fussingsvej 16/Valmuevej 2 hvor vi laver forbindelse mellem Fussingsvej 16 og Valmuevej 2. Derefter forbinder vi Valmuevej 2 med Valmuevej 3 og igen Fussingsvej 9.

Alt i alt er ugen gået uden de store forhindringer.

20. januar

Fiberby kabling i din karre og adgang til din kælder og bolig.

Vores Internetleverandør (Fiberby) arbejder sig støt frem med modernisering af Internet. Det bliver godt og billigere internet.

Arbejdet bliver udført at SIF gruppe, en professionel el-installatør med speciale i internet infrastruktur, hvor vi, og Fiberby, indestår for at de benyttede håndværkere har en ren straffeattest. Vi sætter fra bestyrelsen stor pris på at, I kan udvise denne tillid til SIF-gruppen, for at undgå spildtid og dermed øgede omkostninger for foreningen og indirekte dig.

Derfor er det vigtigt, at vi altid har din nøgle til kælderen, når SIF arbejder i dit område. Læs mere her: Nøgler og adgang til kældre og trappeopgang

12. januar 2020 – Godt nytår

Fiberby og SIF-gruppen er kommet godt i gang med udlægning af
fibernet-kabler på Amagerbrogade. Det har været en stor hjælp at I medlemmer og
beboere har været imødekomne og hjælpsomme.

Petri og Haugsted begynder rørføringen gennem Fussingsvej, så de forbinder
de lige numre på Fussingsvej samt Oxford Alle 8B.

Generelt har beboerne været positive og hjælpsomme, så processen skrider
godt fremad.

Mvh. bestyrelsen