Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2022

Medlemmer af husejerforeningen har modtaget nyhedsbrev med indkaldelse til årets generalforsamling som finder sted tirsdag d. 26. april kl. 18 i Amager Seniorklub, Radisevej 2, st.

Vi afholder igen i år informationsstund efter generalforsamlingen, hvor vi blandt andet vil præsentere håndbogen fra Facadeudvalget. Sædvanen tro nyder vi et stykke smørrebrød og en øl/vand til.

Læs mere under Generalforsamlinger – her er også link til tilmelding. Alle er velkomne, men tilmelding er nødvendig mht. forplejning, og kun administrator af matriklen er stemmeberettiget. Tilmeld dig senest d. 19. april. Vel mødt!

Husejerforeningens klokke

Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2022

Tid: Tirsdag d. 26. april kl. 18

Sted: Amager Seniorklub, Radisevej 2, st.

Indkaldelse og dagsorden

Rettidigt indkomne forslag

Link til tilmelding til generalforsamlingen – tilmelding senest d. 19. april mhb. på forplejning